perjantai 1. elokuuta 2014

5 ärsyttävän rasistista kommenttia




xoxo: Nimo

6 kommenttia:

  1. Todella ihana että teet videoita! :D ehdottomasti tulen katsomaan näitä! Lisää kiitos :)!!

    VastaaPoista
  2. oot älyttömän kaunis! ja teet hyviä videoita! :)

    VastaaPoista
  3. Asiaa. Valitettavasti minullakin on tatuoitu kaverini muistoksi Suomi-leijona. Puhut vähän mutta asiaa.

    VastaaPoista
  4. Kaikkien posiitiivisten kommenttien sekaan tarjoan nyt vähän kritiikkiä. Osaat olla välillä naurettavan tekopyhä ja kaksimoralistinen. Taannoin kommentoit sosiaalisessa mediassa inttiin meneviä naisia "blondeina pikkupildeinä", joiden tarkoitus intissä on saada niin miestä, kuin niiden huomiotakin. Tässä videossa ihmettelet miksi ihmiset ylipäänsä olettaa yhtään mitään, ennen kun ne tietää. Loppuun vielä karkean yliampuvasti ja sokerisen kliseisesti toteat kaikkien olevan kauniita, vaikka blogisi on pullollaan räikyvää arvostelua ja valittamista. Esim. teksti "En ymmärrä tyttöjä" on täynnä pelkkää yleistämistä, yksinkertaisia, katkeraltakin kuulostavia päätelmiä ja kateelliseksikin helposti tulkittavaa vinkunaa tytöistä, jotka jostain syystä toimivat jollain tietyllä toimintatavalla. Sait inttityttöjä käsittelevään fbtilaasi mielestäni hyvin oivaltavan kommentin: "Mikset vaa anna ihmisten tehä niitä asioita mitä ne haluu? Mitä se sua haittaa jos joku naikkonen haluu mennä armeijaan? Kuulostat vaa jotenki kateelliselta tässä" Vastasit: "Joo jos vähääkään kritisoi jotain asiaa nii automaattisesti on kateellinen?" ja myöhemmin keskustelussa lisäsit näiden "pikkupildejen" hyvinkin positiivissävyiseen lempinimiketjuun "selkärangattoman ämmän". En tiedä huomaatko itse, miten typerään suuntaan blogitekstisi ja nämä videot ovat pikkuhiljaa valuneet. Antaisit vain jokaisen kukan kukkia, etkä pyrkisi tällä tyylillä ihmisten tietoisuuteen. Tule julkisuuteen kunnialla ja suorapuheisuudella, älä haukkumisella.

    Terkuin,
    Kritisoijjapapu

    Ps. kokeilemalla löytyy oma tyyli tehdä myös nämä videot. Vinkkinä kuitenkin, Smoukahontas on jo nähty!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tajua kuinka kauan ihmiset jaksaa kiehua yhdestä tilapäivityksestä, mutta selvennetään nyt sullekkin eräs asia. Mä en tarkottanut, että kaikki naiset menee inttiin tästä syystä tai että kaikki inttinaiset ovat selkärangattomia ämmiä. Kuten aikasemmin siihenkin kommentoin, että kyllä minä nostan hattua jokaiselle naiselle joka lähtee inttiin omasta tahdosta ja suorittaa sen loppuun kunnialla. Mutta itse tunnen monia naisia jotka lähtevät inttiin joko kalastamaan tai sitten hakevat inttiin saadakseen huomiota muttei itse inttiin kumminkaan menekkään joten tämä ei ollut oletusta vaan silkkaa omaan kokemukseen perustuvaa tietoa. Mun tilapäivitys kohdistu näennä näihin.
      Ja joo, mä sanon asioista juuri sen takia koska koen, että moni ihmettelee saman tyylisiä asioita muttei kumminkaa uskalla pukea sitä sanoiksi, en siksi että tuomitsisin ketään, joka tietyllä tavalla toimii.
      Loppujen lopuksi mä kirjotan blogia joka viihdyttää sekä itseäni ja muita joten tämän takia ammun yli juuri näitä tiettyjä asioita jotka ei kumminkaan ole maailman tärkeitä asioita. Myöskin sen takia, että luonteeltanikin olen yliampuva ja helvetin suorasanainen akka. Enkä mä missään vaiheessa perustanut blogia tai kirjota tiettyjä asioita vaan siitä, että musta tulis eräänlainen julkkis. Teen vain sitä missä olen hyvä ja mitä mä tykkään tehdä. Loppujen lopuksi ihmiset unohtaa, että olen tehnyt just tätä yli neljä vuotta, ja puuttunut hyvin tärkeihin asioihin(esim koulukiusaaminen, rasismi, itsetunto-ongelmat) ja antanut kasvot ja omaa näkemystä monelle asialle mistä ei ennen ees puhuttu. Joten pari hassuu postausta siitä etten ymmärrä naisii, ei oo mulle mitään.
      Mitä videoihin tulee niin en nää mitään yhden vertaista Smoukkahontasin kanssa, mutta jos sinä näät niin se on mulle vaan kehu. Mä toteutan itseäni ja annan mun persoonan näkyä videoillani, joten se on mun oma tyyli.
      Terkuin, Helevetin kyllästynyt itseään aina selittelemään

      Poista
  5. Oot kyllä ihan huikeen kaunis! Hienoo että oot bb:ssä, saadaan vähän räväkkyyttä ja persoonallisuutta siihen ohjelmaan! :) upeaa kun oot itsevarma, vaikka varmasti saat kokea kaikkea shittiä kaiken maailman rasistipaskoilta!
    Kiva blogi muutenkin! (:

    http://nooralinneaasblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista