keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Intiaanityttö

   On pakko kirjottaa mun vapusta, koska se oli aivan fantastinen. Just tätä aikaa vuodesta mä rakastan, kesä edessä ja lämmintä. Sitten kun ihmiset vielä kaivautuu koloistaan ulos ja pitää hauskaa. Niin se on mun mielestä vapun kohokohta. Ihmiset, niitä näki aika paljon Helsingin kaduilla. Jotkut ihan hyvässä hapessa ja toiset vähän huonommassa. Mä kuuluin vappuna tohon jälkimmäiseen. Kauheeta ku naisista tulee äijijä ku ne on kännissä. Ihan sama mihin puskaan meet niin sieltä löytyy naisia jotka on sopeutunut teemaan. Eli antaa ravintoa kasveille. Noh, ei siinä mitään pahaa. Go girls! Pitäähän sitä juhlia kun pääsee kerrankin sieltä keittiöstä ulos. Niin ne jotka ihmettelee tota otsikkoa, niin tota yritin esittää vappuna intiaanityttöä. Pocahontas oli mun inspiraatio, mutta koska ihana Suomi on kylmä niin oli pakko vähän laittaa enemmän vaatetta.
  Mun vappu oli yksinkertaisesti toisiksi paras vappu mitä oon ikinä viettänyt. Näin yllättävän paljon tuttuja kaivarissa. Missä nyt kaikki pääkaupunkiseudun ihmiset oli ja muut tottakai. Ihan sama mihin kulmaan yritin mennä pakoon ihmisjoukkoja joku tunnisti mut ja tuli juttelemaan. Mutta kerrankin olen saanut paljon kuvia otettua. Tai siis pakotin mun kuvaajapojan ottamaan kuvia(sori tuomas) 
   Mä oon sitä mieltä että jokasessa tarinassa on yksi huono puoli. Mun vappu tarinassa oli aika iso huono puoli. Kun tota olin ollut kaivarissa ja juhlittu jnejne. Tässä kohtaan yleensä ihmiset lähtee kotia nukkumaan, mä en lähtenyt. Hengailin yhen mun jätkä kaverin kanssa, ja oli ihan hauskaa. Mutta yhtä äkkiä tämä jätkä jonka oon tuntenut naperosta asti suutelee minua. Kertokaa mulle, miten olisi pitäny suhtautuu. Tottakai mä suutelen takas koska en halua olla törkeä.  Uskallan kertoa tästä tällee avoimesti, koska tiiän että tää jätkä ei lue mun blogia. Tai ainaki toivon kovasti. Olihan se romanttista, tähtitaivas ja iltahämärä, mutta silti ollaan vaan kavereita. Tai sitten mä oon ollut tosi sokea ja friendzonannut sitä? Ehkä se oli sen omatapa kertoo mulle, että se haluisi enemmän. Mutta entä jos mä en halua, onko se iät kestänyt kaverisuhde loppunut siihen? Ehkä se oli vaan tyhmä känni-idea? 
xoxo: Nimo



4 kommenttia:

  1. wääää ''sä näytit niin hyvältä niis kuvis'' niin joo kenen unissa? hyi :( t. officer tuovinen XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi vitun naiset! olet kaunis annika, ja oikeesti noi sun siniset silmat vaa korostuu noissa. joten haista vittu(:

      Poista
    2. wäwäwääwäwäw, haista itse!

      Poista
  2. VOI EIII oot niin älyttömän kaunis ;_;! sait itelles uuden lukijan!

    VastaaPoista