tiistai 20. maaliskuuta 2012

Me, myself and I

   Monet ihmiset sanoo mua ylimieliseksi ja että oon ihan täynnä itteeni. En tiiä mitä oikeen sanoo siihen, koska kyllä rakastan itteeni ja monia asioita ittessäni. Ei siinä mun mielestä oo mitään pahaa? Mun mielestä jokaisen meistä pitäisi rakastaa itseään, koska kerran eletään ja oot mitä oot. Mut miks tää juttu on niin iso jollekki ihmisille siis se et pidän ittestäni just tämmösenä? Sitten jos mulla olisi huono itsetunto ja valittaisin ittestäni aina, ihmiset valittaisi siitäkin. En ymmärrä, mikään ei tunnu riittävän. Mä oon aina aatellut että '' Jos et rakasta itseesi, miten muut pystyvät rakastamaan sinua?'' Mun mielestä se on totta, koska kaikki lähtee itsestään. 
   Mulla on paljon kavereita joilla on huono itsetunto itsestään ja oon monesti yrittäny tsemppaa niitä asiassa. Olen jopa onnistunut pariin otteeseen ja se on kiva nähä kuinka olet ujon tytön saanut ulos kuorestaan. Hän on vähän niinkuin puhjennut kukkaan ja huomaan että kuinka paljon annettavaa tällä tytöllä on maailmalle. Se kohentaa myös mun itsetuntoo kun näkee että oikeesti osaa olla empaattinen ja asettua toisen asemaan ja auttaa kaikin puolin, sillä avulla olen parempi ystävä.
   Sen takia mä aattelin nyt tehdä listan '' 5 things that i love about myself'' ja oikeasti jokaisen kuuluisi välillä miettiä omia huonoja ja hyviä puolia. Se on tärkeetä osaa myöntää omia virheitä ja oppia niistä. Nyt alotan mun listan:
1. Huumorintaju
Mun mielestä jokaisella ihmisellä pitää olla jonkinlainen huumorintaju ja oikeesti se että osaa pitää hauskaa elämässä auttaa paljon. Pitää osata nauraa muille, mutta kaikkein tärkein itselleen. Mielestäni mulla on hyvä huumorintaju ja sanon sen oikeesti ylpeydellä. Muutenkin rakastan hauskoja ihmisiä, koska niittenkaa on helpompi olla ja jotenkin rentouttavaa.
2. Välittäminen
Jokainen ihminen välittää jostain ihmisestä tai asiasta. Mutta mä tarkotan tällä asialla, että oikeasti välitän monesta ihmisestä ja he ovat minulle tärkeitä. Se on hyvä juttu, että osaa pitää ympärillään oikeanlaisia ihmisiä.
3. Ulkonäkö
Se on vaikeeta elää maailmassa jossa on näin paljon ulkonäköpaineita, mutta mä voin rehellisesti sanoa, että pidän omasta peilikuvasta ja jokaisella meillä on oikeus siihen.
4.Sosiaalisuus
Mä tiiän yhen tytön, joka on oikeesti niin antisocial-ihminen, että ei uskalla käydä asioimassa kaupassa. Ei siinä mitään pahaa(ole vaan oma ittesi), mutta mä oon täysin vastakohta. Mä oikeesti rakastan erilaisia ihmisiä ja siis helposti huomaan jonkun party-illan jälkeen, että ympärilläni on paljon ihmisiä joita en tunne mutta niittenkaa on mukava jutella.
5. Se, että huomaa olevansa hyvä jossain
Oikeasti se on kiva huomata että on hyvä jossain asiassa, mitä moni ei osaa tai muuten vaan tykkää. Mulla se on esim tää kirjottaminen. Ihmiset aina valittaa et ''voi vitsi ku pitää kirjottaa 4 sivunen essee'' mutta mä voisin kirjottaa semmosen ihan helposti ja vielä ilman että se ois tuskaa.
  Mun pointti oli se, että oikeesti ihmiset rakastaa itteenne just semmosina kun ootte ilman että häpeätte sitä. Kantakaa itteenne ylpeydellä niinkuin mä teen joka päivä!
xoxo:Nimo

5 kommenttia:

  1. sä oot just semmonen joka tulevaisuudessa hankkii rikkaan miehen ja silikoonitissit. vitun huora!

    VastaaPoista
  2. Miks pitää haukkuu huoraks? sitä paitsi oot aika kaukana huorasta jos sulla on rikas mies :D hahahahahah


    t elina

    VastaaPoista
  3. oi että, on niin hyvä että tuollasii ihmisii on ja niit pitis olla enmmänki! on hyvä et oot ylpee ittestäs koska sun kuuluiski olla, ja lisää tekstii tulemaa! tääl ois lukia joka kaipaa sun tekstei <3 ps. toi joka haukkuu huoraks tälläse tekstin takii on sulle vaa kateelline koska ite ei pysty olee hyvä ihmine! Oon ite hyvin ujo ihminen ja jos just joku sun kaltases pystyis auttaa ni ois superii jote arvostan sun kirjotelmia!! (: oot paras<3

    VastaaPoista
  4. ihanaihanaihana(: oon täysin varma et oot hyvä just tommosena, muista vaan muistaa se. lupaan olla nyt ahkerampi kirjottaja ku sain koneeni takas (:

    VastaaPoista