perjantai 9. joulukuuta 2011

Mi casa

    Mun mielestä oma huone kertoo ihmisestä paljon, ja nyt teen tämmösen pikapostauksen mun huoneesta!
                                 
    Mun huone kertoo musta sen, että oon oikeesti aika pinkki friikki. Semmonen prinsessa, oon aina halunnu olla. Sen takia esim mun huoneesta löytyy paljon pinkkiä yksityiskohtia. Mulla oli ennen pinkki seinäkin, mutta ei enään ku se oli kuulemma liian räväkkä ja siitä ois voinu laukee epilepsia kohtaus jollekkin mun kaverille, mutta anyways mennäänpäs tutkimaan mun huonetta vähän lähempää.

    Jokaisella naisella on varmasti yöpöytä. Mun yöpöydästä löytyy paljon lehtiä, koska rakastan lukee. Sitten löytyy kans vähän lisää pinkkiä, eli muovi kukkia. Muovi kukkia mulla on sen takia, koska sain kerran oikean kukan ja se kuoli viikossa ku en tienny et niit pitää kastella. Niin mun porukat päätti et mulle ei kukkia enään. Sitten mulla on niinkuin kaikilla meillä naisilla, kosmetiikkatuotteita mun yöpöydällä. Mun lempihattukin on päässy mun yöpöydälle. Toi oli siis mun vappuhattu, jota en käyttänyt viime vappuna, mutta kattoo jos joku vappu sitä kehtais käyttää.
   Sitten mä omistan semmosen taulun, mihin voi kiinnittää kaikki turhat jutut. Mulla on tossa pari mun kaverikuvaa, toisessa oon Mirankaa(aka meatball) ja toisessa Annikan ja Donian. Toi ylempi on tositosi vanha kaverikuva ja siitä huomaa, että mulla on huivi siin. Sitten mulla on tossa taulussa, monia synttärikortteja. Oho, mitallikin löytyy. Oon siis ollut maalivahti grankulla ifkoossa, joten musta löytyy vähän tommosia urheilullisiakin puolia.
Tältä mun huone yleensä näyttää, mä oon laiska. En jaksa yleensä siivoo, niin heitän vaan aina kaikki oppikirjat ja vaatteet lattialle niin tää on tulos. Itseasiassa tässä kuvassa, mun huone on suht siisti. Oisin ylpee!
Mutta tää postaus oli tässä, toivottavasti todistin teille, että huoneeni kertoo paljon musta.
xoxo;Nimo

6 kommenttia:

  1. söpö huone sulla(:

    VastaaPoista
  2. hahahah kelasin et kenen helvetin huone toi on, en oo ikin nähny sun huonetta noin siistinä ku mitä se oli tos ekas kuvassa :DDD rakkaudella: annika <3

    VastaaPoista
  3. MÄ KATOIN KANS ET NÄYTTÄÄPÄ OUDOLT, en oo vrmaan koskaan nähnyt sun huonet tommosena :DD terveisin liikaiset varpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat

    VastaaPoista
  4. ooootte kamalia, oikeesti oon tosi siisti ihminen :D

    VastaaPoista
  5. Suomalainen, Amerikkalainen ja Somalialainen olivat talon katolla. Amerikkalainen heitti kasan dollareita katolta alas ja sanoi "Meillä Amerikassa on dollareita enemmän kuin tarpeeksi". Somali heitti banaaneja talon katolta ja sanoi "Meillä Somaliassa on banaaneita enemmän kuin tarpeeksi". Suomalainen otti somalista otteen ja paiskasi hänet talon katolta todeten että "Meillä suomessa on Somaleita enemmän kuin tarpeeksi"

    VastaaPoista